بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر به پایان رسید

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر به پایان رسید

  • بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر به پایان رسید

    بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با توزیع مدال‌های رشته‌های فوتسال و والیبال به کار خود در بخش خواهران پایان داد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر با اعلام نتایج رشته‌های والیبال و فوتسال بکار خود پایان داد دانشجو معلمان استان فارس مدال خود را به شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کردند

    در مراسم اختتامیه بیست و سومین المپیاد ورزشی دختران که با حضور دکتر علی نژاد معاون دانشجویی و دکتر روحی مدیر کل تربیت بدنی و دکتر فخاری مدیر امور پردیس‌های استان مرکزی برگزار شد، تیم‌های برگزیده رقابت‌های فوتسال و والیبال اعلام و مدال‌های آن‌ها توزیع شد.

    در این رقابت‌ها ۱۶ تیم فوتسال دانشجومعلمان استان‌های کشور، پس انجام قرعه کشی در قالب ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت پرداختند، در دور اول از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود کرد و سپس به صورت تک حذفی و در دور سوم برای رده بندی و فینال با هم به رقابت پرداختند، در نهایت تیم اصفهان توانست بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستد و تیم‌های فارس و تهران به ترتیب به مقام‌های دومی و سومی این رشته در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دست یافتند.

    در سری رقابت‌های والیبال نیز، ۱۹ تیم والیبال از دانشگاه فرهنگیان استان‌های مختلف، در ۴ گروه ۴ و ۵ تیمی با حضور ۱۲ داور به رقابت پرداختند که در دور نخست از هرگروه ۲ تیم صعود کردند ودر ادامه برطبق جدول فیزو رقابت‌ها پیگیری شد که در پایان پس از ۴۸ بازی تیم دانشگاه فرهنگیان استان تهران توانست رتبه نخست این رقابت‌ها را ازآن خود کند و تیم‌های استان‌های فارس و اصفهان حائز رتبه‌های دومی و سومی این گروه از مساباقت دانشجو معلمان دختر شدند.

    همچنین دانشجو معلمان استان فارس در اقدامی شایسته مدال خود را به شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کردند.

     علی نژاد ضمن تقدیر از این حرکت که نشانگر تبلور معلمی در همه عرصه‌ها حتی در عرصه مسابقات ورزشی است گفت: اقدام ارزشمند این دانشجو معلمان در تقدیم مدال خود به خانواده شهید مدافع حرم گویای این است که فرهنگ ایثار و شهادت در این دانشگاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

    شایان ذکر است، آمنه عابد کیش با یازده گل زده به عنوان خانم گل و بهترین بازیکن رقابت‌ها فوتسال دانشجویان و نرگس یگانه به عنوان فنی‌ترین بازیکن والیبال در این دوره از المپیاد انتخاب شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:8 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: